Friday, April 30

I'm Waiting!

Salam..

owh hohoho..sudah lame tidak menghantar entri..
Kali ni just untuk share ..

Siapa peminat novel Lagenda Budak Setan??
Haaa...aku pun tak terkecuali..haaa...windu giler sama itu novel..
Tapi apakan daya..novel ituh hak milik orang..aku just baca novel itu..

Tu pun aku baca curik2 tyme aku form 2..masa tu memang giler2 bawak novel..
Sangat suka watak2 dalam novel Lagenda Budak Setan..
Haha..mula-mula tu memang setan betul aku rase same itu hero..

Dulu nak beli tak mampu..sekarang nak beli pun tak de masa..

Well, aku dapat tau yang novel yang aku suka tu sudah pun diadaptasikan ke filem..
Wah wah wah..sangat suke..tak sabar aku nak tunggu filem tu release...

One more thing..aku dapat tau jugak novel ni pun nak buat series jugak..kat Astro..tapi tak tau la bila..maybe macam Adnan Sempit the Movie goes to Adnan Sempit the Series...

Filem ni akan release on 3 June 2010..haaa.. tak lame lagy larh nih..
[Got information from Sinema Malaysia]

Dan yang ini trailernye..sape2 yang peminat Ahadiat Akashah n Lagenda Budak Setan..ini larh dye...


0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template