Thursday, September 29

Sengal Conversations

Lokasi: Dalam Kelas, bergedek-gedek.. busan sebab lecturer dah habeh ngaja chapter tersebut...

Aku: Nad, ang pegi umah Kak A tak sabtu nih??
Nad: tak pegi pasai kena pi JB
Aku: lor.. ye ke.. ingat nak ikot, nak naek keta B
Nad: lor.. keta dia mesti da penoh kot..
Aku: abeh tu nak naik dengan sapo neh?

Nad: naik la dengan F.. naik moto.. musti romantik..

Nad ngan Anis tepuk tangan... [huh..demmm..]

Aku: F dan naik dengan J kot...

Nad: naik la dengan si K.. K kan ade keta..
Anis: ha'ah.. hari tuh ade nampak dia dengan si I pegi kelas naik keta...
Nad: hah.. tompang ajelah dengan dia...



Nad ngan Anis tepuk 5 lagi.. [hamsam~!!]


Aku: abeh.. klo dia naik moto camna??
Nad: naik la kat blakang dia.. musti romantik gitu...


Nad ngan Anis tepuk 5 lagi.. [kwajo]

Aku: [buat muke sememeh...] apedehal la dowang neh...


p/s: okeh la fine.. depa skunk da pandai dok buli aku naa...

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template