Sunday, May 9

Jalan-jalan

Salam...
Entri kali ini..kejadian berlaku pada hari sabtu..
Aku dan Surya [ex-classmate] aku berjalan-jalan naik keta..
Keta aku yang bawak pasal bliau tidak ade lesen..
Sowi tade gambo tyme drive..sebab tensen jalan jam teruk kat Jalan Kuching n dengan keta bliau yang sedikit sengal..
Memang berjalan tidak ada arah tujuan pun..Pusing-pusing kat situ aje..tataw nak pegi mane..

Memandangkan aku dah terlalu lame tak drive..
almost 2 tahun da..lesen P aku pun dah nak abeh..sepanjang aku pegang lesen P ituh langsung aku tak penah bawak keta..
Bayangkanlah klo ko da lame tak drive..ape ko rase...macam tu arh aku rase..Semacam sakai pun ade gak~!

Bas je yang bawakkan aku..takpun Pokcik Teksi je..hehe..keta limit larh..Keta satu je..n itu la satu-satu mata pencarian untuk aku sekeluarga..

Akhirnya kami pun melepakkan diri kat Taman Metropolitan Batu..Terkenang plak zaman dolu-dolu..Selalu buat merentas desa kat situ.. Dengan selipar aku yang tetiba je putus..owh..Crap btol~!


sliper kuh yang putus~!



sliper kuh yang baru~!



Inilah Surya. Haha..tengah baca mesej dari Baby boy dye yang berada di Sarawak k0wt..hehe

Muke sengal tengah piker masa depan.. XP



Baru je nak mencari ketenangan dan mengimbas semula memori yang ada..tetiba hujan..
Entahlah..hari tu kejap hujan, lepas tu berhenti..then hujan balik..Kurang paham aku..
Terpaksa arh balik umah.. T_T


3 comments:

Iris said...

sengal la ko as

Sya.Ryanna said...

hape yang sengalnyeh~?

Iris said...

as minta no hp.. hilang rr
nanti nak minta tlg ajar... nak tukar templat blog la...

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template