Sunday, May 9

Peah's Wedding

Salam..

Kejadian berlaku pada hari Ahad bersamaan 9Mei2010 sempena Hari Ibu..
Hari ini hari bersejarah buat seorang lagi kawan aku iaitu Siti Rafeah..
aka Peah berkahwin da..

Da kahwin kawan aku lagi sorang..hoho..






Ini kawan aku jugek..BFF haa..mane2 pegi kena mesti ade aku..tapi skunk dye da kat UiTM Shah Alam..Insya-Allah saye akan serang umah awak bile saye da masuk UiTM Puncak Alam..
Belakang dye tuh?? Hehe..boboy dye..lame btol mreka berkapel ade arh dalam 5-6 tahun, tapi orang lain plak yang kawin dulu..Asal ada orang kawin je, mesti dorang kena..


Ini budax adik bradek taw..KEMBAR~! Chumel sangat..lagi sorang da lari ke hujung meja tu..


Memang 1 Malaysia lah~!



Bergambar dengan pengantin n ex-classmate dulu 5Bestari 2005/2006
From left: Jen Tyng, aku, Napie [suami Peah], Peah, Surya n Liza aka. Jijah


Candid saje... x)



Bergambar wat kali trakhir sebelum balik..



Bile tengok kawan-kawan aku ni berkahwin terasa diri ini macam da tua plak hahaha~!
Ramay jugak yang tanye kat aku haaa..bile tyme ko plak..
Aku cakap lame lagi...8 tahun lagi..hahaha~!
Colan pon tado canno nak kawen?!
Lagipun banyak lagi impian aku belom tercapai..Cita-cita tok habiskan belajar smpai pada tahap Master@Ph.D insya-Allah..~!

Idup skunk ni p0wn terumbang-ambing agy..nak soh kawen cepat plak..memang betol2 tade dalam kamus idup aku..

Juz wishing to all ma fwen yang da kawen tu, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
=))






2 comments:

Iris said...

aku x dijemput pown!!! wah cedihnyer!!!

Sya.Ryanna said...

derrr...tak teringat p0wn..
tamo arh sdeh2..huhuu

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template