Saturday, November 6

Reunion..ohh..Reunion..

Salam...
jangan lupe ye hari ni..bersamaan 6/11/2010

ade Konsert Reunion..
haikk..apehal la aku xyted gilerw dengan konsert reunion itu..
haha..bukan ape..
memang ade kezutan p0wn tyme tu..

Sebab aku pegi jugak mase tu


Dye kate soh simpan poskad alah ni..blakang tuh tiket..
kate nak bagi door gift..
=S




waktu ni dah pun menjengah ke 6.30 petang..
owang sume slambe gadak aje..janji brator..hoho..


sebelah yang berpagar ni adalah untuk orang yang ada tiket Arena..
Aku punye Lower Seat je... Tapi ade gak yang dapat Upper Seat pun dok same ngan ktowang..
Hehehe...




Bile dah sengal mereng-mereng semacam..ni la aku buat..tade kije..
Lama gak uwhh menunggu...Bulat besau tu merangkap gelang + earring pun bole..
hahaha...



Dalam pukul 7.30 jugak la ktowang sume dapat masuk dalam stadium..Haha..bab nak masuk tu, tak yah cakap la..sume berlari-lari..da macam treasure hunt aje..Macam Amazing Race Asia pun ade..Kes, nak cari port best la...

Aku plak dapat duduk betul-betul kat tepi stage..Aku tak perasan juge..Rupe-rupenya aku duduk berhampiran dengan Fans Shahir, siap bawak banner tuh..haha..sentiasa la Shahir lambai-lambai kat port aku duduk tu..hahaha...Daus, Maulana pun ikut lambai skali..hoho...

Besh jugakla dan agak lame jugak aku tak pergi konsert-konsert cenggini.  Almost 5 years kot kutinggalkan..Tapi rasa macam baru aje aku pegi konsert-konsert neh..hok hok hok
Thanx to AstroLife sobab bagi den tiket, meskipun ia adalah free..

9 comments:

En Hazwan & Cik Syazz said...

kat mana weh konsert ni
waaaaa.
best tu
hehe

Sya.Ryanna said...

haha...
kat stadium putra..
tengokla malam ni..
malam ni siaran rakaman punyee...

En Hazwan & Cik Syazz said...

wah
muka ko ada masuk tv ke?
sdp plak lagu2 kat blog ko ni
aku ngah kemas bju
pastu sje bukak blog ko
da mcm radio plak
lagu jiwang pun ada
tu yg best
haha

Sya.Ryanna said...

hahaha..tataw la masuk ke tidaknyee..
hahaha...
maceh2..
aku kan jiwang yang ke arah kesengalan..
haha...
XP

En Hazwan & Cik Syazz said...

haha
oke la tu
novel ko da berkesudahan ke?

Sya.Ryanna said...

haha..blom lagi..
blom letak lagi bab yang seterusnye..
sbb dlm otak aku neh sntiasa nak bertuka2..

Sya.Ryanna said...

dahle tetiba je neh aku dapat tajuk citer baru..
tapi ne leh gtaw..
kene la abehkan 3 tu dulu..
kan kan kan..
haha

En Hazwan & Cik Syazz said...

bila nk publish?
haha
dpt gak ko wet

Sya.Ryanna said...

haha...
tunggu aje la..
satu tu sikit aje lagi..

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template