Monday, August 8

Aku memang tak mampu macam dia....



henchik bawang:


aku: 


henchik bawang: ape kene dengan ko neh???


aku: ape kene dengan apa?? 


henchik bawang: ko punye title tu macam tak de kene je... 


aku: eleelelelalalalalala....  cakaplah dengan aku yang senonye jeles dengan mamat ni... 


henchik bawang: takde mase aku nak jeles dengan budak tecik ni la.... 


aku:  elehhhh.... sebab ko tak mampu nak buat macam apa yang dia dah buat...


henchik bawang:  derrrr~~~?? tolonglah.. takde masa aku nak jeles-menjeles dengan budak tecik tu.. ape pekdah aku dapat kalau aku jeles dengan budak tecik tu??  


aku: dia dapat glamour, vogey-vogey.. memang ko jeles.. dia study luar negara.. tak macam ko.. 


henchik bawang: kire kau nak menduakan aku lah ni~?!



aku: ala.. henchik bawang.. janganle marah.. bulan puasa neh.. kang batal pulak puasa ngko... 


henchik bawang: apa yang istimewa sangat dia tu sampai kau pun dok tergila-gilakan dia...


aku: dia boleh buat ni....







henchik bawang:  sampai hati kau...


aku: ala.. henchik bawang.. bagi aku hanye engkau di hati ini sentiase...

henchik bawang:  betul ni??


aku: betul laa.. ape plak yang tak betulnye... 


henchik bawang: owh.. teruja aku... kau buat aku shy-shy cat.. 


aku: tapi walau macam mana pun aku tetap nak minat kat mamat tu jugak.. 


henchik bawang:  






p/s: ini adalah rekaan semata-mata.. takde kena mengena yang masih hidup ataupun telah meninggal dunia..




0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template