Thursday, June 30

Promote..promote..






Bulan dan Bintang
by DellHoo


Saje mau promote la.. sebab classmate aku sorang ada kat dalam tu..
their first single ni rasenye.. itupun tyme dye citer kat klas dulu masa class party..



memang betulla kawan aku kate dalam kelas aku ni, macam-macam ade.. ada yang penulis novel, ada yang ada band, ada yang boleh nyanyi, ada yang ala-ala Tiz Zaqiyah, Fahrin Ahmad, Aaron Aziz.. haaa.. macam-macam ada...

boleh like kat page dowang ek.. https://www.facebook.com/pages/DellHoo/134245156598224
jangan pulak jadi Jack Sparrow taw~!! tak baek punye.. hati busuk betol laaa.... janganla camtu.. sokongla industri muzik indie band tanah air...

lepas band ni, ade lagi satu band.. clazmate aku jugek.. hint muke legend, tapi hati ada taman..band dye ni da macam dying metal hardcore aku rasela.. mesti korang tak caye siap cakap.. OMG.. kawan ko ke Cik Mun/Sya??? Tak percaye Awok..

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template