Friday, July 1

Class Partay

Haip.. haipp.. juz kongsi ceciter neh.. ye laa.. takkan takde citer sejak masuk UiTM Puncak Alam ni kan?? Ade laa. sah-sah ada punye.. haaa.. ni masa Class Party, buat kat dalam kelas.. kire ala-ala jamuan kelas kat skolah tu.. haha.. bebudak ni la dok rekomen bile lecturer tanye nak buat apa ni, silibus dah habis, skali, terkeluar plan sengal ni.  Sengal la jugak.. tapi teringin pun ada jugak.. yela.. mane la penah student cenggini rupanye terpikio nak buat class party.. aku rasa ni first tyme la kot kat tempat ni.. belum penah dibuat kos laen lagi ni rasenye.. 

Jadi.. berlangsunglah class party ni.. ada sikit-sikit video, maaflah kurang memuaskan.. yela.. video dari henpon cikai.. mane maunye.. ngaaa...tak lawala sikit.. so.. sume nama glamour terkeluar.. 

okey.. yang konon-konon Aaron Aziz la kan.. tapi verse kurang tinggi n tade muscle punye.. [macam Aaron Aziz ke?? entah.. aku pun tataw yang belah mana Aaron Aziznye.. hahahaha]





Hah.. ni memang ni.. memang.. aku panggil si budak baju ijau belang-belang tu Fahrin Ahmad celop.. siyess.. muke dye macam Fahrin Ahmad sikit.. mau taknye.. first day class masa ice breaking dulu, lecturer aku siap cakap, eh-eh.. muka you ni macam Fahrin Ahmad la..  hahahaha... 







korang layan-layanla dulu entries ni.. sementara nak pergi mencari ilham untuk sambung citer-citer neh.. edit Andainya Bukan Untukku pun tak habeh-habeh lagi ni.. ish ish ish...  ish.. bagi .. dan.. eh..eh.. aku minom secawan je.. tapi..apesal leh jadi pulak?? haihh..musykil..

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template