Thursday, July 7

Daddy tak bagi join BERSIH.. siap anta kat email lagi...

Syukur juga aku bukak.. ni semua gara-gara si Lufkin klo tak, memang aku tak bukak punye email aku tu.. dye post blog pasalDADDY  [tapi DADDY  lebih suka panggil dye dengan AYAHANDA takpelah.. janji beliau lelaki..]
Sapo si Lufkin neh??? cheee.. clazmate aku jugak le.. dia ada blog.. tapi aku lupe plak nama blog dye.. ahahaha.. sowiLufkin aku ter'amnesia' kejap..
Okey.. berbalik pada cerita.. apesal DADDY anta email kat aku neh?? Sape DADDY  neh?? hah.. ko pasang sugardaddy ke Sya?? Astaga.. buat mengucaple.. adoi.. janganle begitu upe.. Jap agy aku gtau laa.. larangan ni... cakap DADDY  jangan dibantah.. Memang aku tak membantahlah pun.. Maunye.. Ni haaaa...


tak nampak?? klik-klik kat situ.. 

Korang ni.. janganlah serkap jarang.. hahahaha... Inilah yang aku dapat.. so.. janganlah cuba-cuba nak memberanikan diri nanti.. Nak interframe masuk tv ke, nak cari publisiti murahan ke.. lupekan ajelah.. Nak join punye pasal, jangan kata kena tahan dengan polis, dengan IPTA pun kena sekali.. nasib tak baik, kemungkinan kena buang..
p/s: ish.. da la ada student IPTA kena tahan ngan polis, just simpan baju kuning cop tanda ryte 2.0 tu je.. tak pasal-pasal je.. so.. be warn la kawan-kawan, tak kirela korang student dari universiti mana, janganlah sesekali nak join de klab..  Lebih baik korang masuk Persatuan Bulan Sabit Merah ke, jadi Sukarelawan Malaysia pegi Palestin ke, Afghanistan ke, ade jugak pekdah.. tolong orang dalam kesusahan, ditimpa kemalangan, bencana.. Ni tidak, tolong tambahkan orang dalam group tu untuk demonstrasi.. hermmm.. Pengasasnya da jumpe AGONG, tapi kenapa tetap jugak nak buat demonstrasi, kata dah bagi memorandum amende tah.. hmmm.. entahlaaa..
ape nak jadi da nehhh...
negara dah aman, nak juga buat demonstrasi.. aku tade nak sebelahkan mana-mana pihak, tapi fikir-fikirla.. mana korang rasa yang terbaik untuk diri korang.. Cikgu PLKN aku kate.. tepuk dada tanya hati.. huhuhu....

1 comments:

Anonymous said...

ala beb kalau perhimpunan yg ada kaitan ngan umno semua lepas tang org mintak pru13 sebersih2nya salah pulak...jgn jadi mahasiswa yg dicucuk hidung...

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template