Friday, March 19

CaIREx.. oh.. CaIREx..

Salam

Huhu..da lama pulak tak update blog ini..haha..
A little busy wif a lot of assignment, quizzes, test go here and there..haha...

Juz wun to share wif ma activities last Wednesday..
Goin to UiTM Shah Alam! Yezzzaaa...actually not very xyted coz every year I go there..



last year 2 years for ma sis convo in diploma, then last year 4 dgree..
and ma aunt also live near at UiTM..
haaaa..jalan kaki je dari rumah dye da smpai kat UiTM..

tapi a lil bit bengang sebab yok-o-o kate bas bertolak kul 7pagi..
aku ni yang dok luar arh yang kelam kabut nak ciap2..belom subuh da bangun..haaaa...
alih-alih tunggu punye tunggu maw jugak le almost 8 in the morning bas bru sampai, then terus naik..
haaaa...

diorang kongsi seats..aku sorang je tok 2 seats..hahaha...giler kuase..!

So almost 9.30 in the morning arrive in UiTM..tah cemane bas ni boleh tersesat..as usual bas masuk dari pintu belakang, kat Padang Jawa tu...patutnye naik atas bukit, tapi p turun bawah sampai ke pintu depan..ngahuhu...

Tapi okeh arh sampai jugak tempat bese yang aku pegi ituh..as usual Dewan Sri Budiman n Dewan Annexe itu mnjadi tempat untuk CaIREx..kitorang terus masuk tempat da nak penuh jugak larh..so takde pix kat dewan..tak sempat nak ambil..sbb aku da tido + maen game..haha..

Memang nasib baik larh, baru ku tahu hari ni open ceremony, tetamu jemputan yang aku taw Timbalan Menteri Pelajaran, of course NC UiTM, n too be suprise le jugakkk...Farid Ridzuan (dunno spell..ngaaaa) Media Prima aka TV3 ituh ikut same tapi tgk di kalangan mereka memang sporting and tak sombonx, sudi je snap2 gamba dengan budax2 tak mcm sum artis yang baru nk fofuler ke da ade name sum artis tu bile mntak salam snap pic or wat eva sombunx ke main....ngaaaa..

Aku tak sempat nak ambik sebab aku duduk level atas n saje dok cuci2 mate tengok bawah tgk VVIP, hehe..

itu je arh..dalam kul 11 suda abis open ceremony kitorang terus keluar tanpa arah tujuan..ntah nak pegi mane pun tataw arh..sebab ramay k0wt..alerhh...tyme convo nnti lagy sesak, tak bernafas pun ade gak..ngaaa smpai penuh ke luar, mak bapak, adik beradik, sedara mara pun p angkut skali..ngaaa

Tanpa lengah masa dan tidak ada kerja baik2, kitorang pun snap kan diri..


takde keje aku neh..ngaaaa...sebab dikelilingi mangkuk2 ayun..haha



amek fon aku semate-mate nak snap gamba mereka sendiri...owh..kecian


Tak taw nak buat ape, kitorang suh Joe bawak jalan-jalan..haihh..tah ke mana-mana abang beso neh membawak sampai tah ke ceruk mane tah...




ituh 2 ekor meninggalkan aku, Hani ngan Killa di belakang


Hani paling jauh ketinggalan..haaaa..entahla..

Tah sampai ke mana lah si abang beso ni membawak smpai ke belakang2 neh!

Akhirnya pulang ke pangkal jalan, hoh..penat berjalan tanpa arah tujuan, akhirnya kitorang balik ke tempat datang tadi..

Muke-muke sengal


Gamba Killa inih yang paling akuh suke sebab dye tak penah-penah buat camtuh sebelum ni..haha >.<

1 comments:

Anonymous said...

cpt gaks ko update eh.. hhuhu..

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template