Sunday, March 7

My First Video Upload..



Sorry Sorry by Super Junior

Entah ngape tah...aku tersuka pulak kat lagu ni since aku dengar first tyme kat MTV 2bulan lepas..
Huhu...
Aku suka yang VC yang ni punya sebab tak brape minat yang official punya sebab too many shoots..
banyak penin pale aku..

Actually group ade 13orang..yes..its true..
u can check their official

http://superjunior.smtown.com/

Kalau kat Malaysia ni kalau korang rase Rabbani larh yang paling ramai..inilah yang penah aku tengok group yang paling ramay.. Tapi mereka orang Korea..kat Malaysia the title masih lagy dipegang oleh Rabbani..
ngeeee~
Tambah lagy 2 orang boleh join masuk pertandingan nasyid neh..hahaha..
ngeh ngeh ngeh..


p/s inform me kalau ada group yang paling ramay membernye selain Super Junior n Rabbani kat aku okeh!
=))

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template