Saturday, March 13

Ter'usha'. Tertengok. Terpegang. Tersuke. Terrrr....

Salam..

ngaaaa...tidak disengajakan..aku suda membeli Nokia X3 yang baru ituh..memang saje-saje aku tengok, memandangkan W910i kuh masuk ICU dan masih lagi dalam koma..
Stabil ke krikital ke aku pun tataw...




teramatla sedih melihat W910 kuh itu..terpaksa aku curang dengan dye..ngahuuu~

mule2 aku nk cari fon SE jugak le..mmndgkan da terbyase pake SE lepas meninggalkan Nokia yang sudah agak lame..n aku cari punye cari yang aku ske, sume more than 600++

yang ada dalam list aku untuk Nokia cume 2 je..X3 ngan 5230 tah lupe plak name..but it touch screen la..hrge p0wn lbih drpd bajet aku..yg boleh2 la tngok X3.. jadi usha..pnat mencari hrge X3 byk 600++ je neh..cari lagi..akhrnye tiba di satu kedai, ni pun pasal aku da lmah, pnat kaki aku berjalan da..

Saje2 arh aku tanye X3 brape lepas aku da tak berkenan ngan SE yang dye tunjukkan ituh..sume lame2 je..yg bru mahal..nk beli Yari 1000 larh pulak..hape arh..tak jadi..seb bek seller ni gtaw AP ngan Original X3 lbih kurang je, better u amek Original je..aku cakap, hah kasi agkat la yg ori punye..dye pun tnjukkan le..

bole tahan arh klo sape-sape yang berbajet rendah macam aku tapi korang nak complete camera yg okeh2, music okeh2..aku suggestkan yang ni arh..murah je..haha..murah..
aku dapat RM550, mule-mule aku usha gak kat internet..mmg lebih kurang je, dan based comment2 yang aku tengok yang da beli fon, kbykan diorang dapat RM600++ haaa..

Original punye..complete sume arh yang aku dapat
aku pentingkan memory card je klo tak, kena tambah duit lagy, ah semak bangkrap aku..
so too be suprise, hrgenye termasuk dengan memory card 2GB..korang ni kalo nak memory card lebih 2GB korang nak bubuh ape..okeh arh ni 2GB, till now aku only use tak smpai 600MB out of 2GB smpai aku tak taw nak letak apa lagy kt dalam ni..sbb byk natang d dalam mmory card W910i kuh yang da kuh letak kejap kat fon akk aku yg W205 ituh..

camera 3.2MP saje..ape yang besh..
kalau nak dengar radio tak payah korang nak cucuk pake earphone tu..juz tekan je icon radio, terus boleh dengar macam bese..sound boleh tahan la..lame jugak aku menjelajah dengan fon ni..

What else..klo on lagu aku suke sebab lightingnye depends on the song, sumtyme ikut music, sumtyme ikut pnyanyi nye..speakernye ade di atas dan bawah..so if korang letak camne pun sound tetap okeh punye..

ape yang mreke bagi:
Of course fon
Charger
software
Warranty from Nokia mushti ade meh!
Earphone
Memory Card 2GB
USB Cable
Battery (klo tak kang tak leh hidup plak!)
of course mushti ade guide book

lagi ape2 mo tnye..tnye ngan aku..ngaaaa...
takpun klo nk more details juz klik on website nokia..



1 comments:

Anonymous said...

menarik la.. ko dh bli fon bru. leh aku tgk fon bru ko yg canggih 2.. hehehe.. lps ni jgn nk bg ati fon ko terluka lg.. hhuh.. jga2 fon 2 elok2.. hak3.. kang xpsl2 sedih lg trus xnk idup dh..
huhuh..

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template