Wednesday, March 3

Kelas 1 Jam

Salam

Today’s project..haha..aku pergi awal hari ini konon-kononnya nak buat preparation for the presentation. Yok – o – o arh aku menyuruh Ain, Amy n Apis datang sebab got a feeling that we will do the presentation today..


Alih-alih..hampeh..sume yang dicari tak dapat..all the point sume tak kena for the presentation…

Amy pun cakap yang no need do arh..lagypun miss kan da ajar tajuk ni..kite pun tak brape nak faham tengok text book ni..sume info yang kami collect sume tak same dengan text book. Aku memang teramatlah skemanye telah membawa laptop yang konon-konon leh bantu diowang sebab aku ade arh dapat seciput..



Da..diorang give up tak nak buat.. agak sengal bila mereka berkata tak payah la bagitaw..diam2 sudah..tak payah nak kol2 ke ape…kang lagy arh dierw ingat suruh kite present..


Then kami terus mendiamkan diri sambil menjahanamkan laptop bukan milik aku yang sebenar..


bukak video Wondergirls, Awan Dania dsb..naseb diorang tak baik sebab tak bukak Need For Speed Underground 2



Dalam 3.50 petang kami pun keluar nak masuk naik ke kelas..tapi lepak2 kejap geng2 ade di luar sedang membincangkan topik hangat tentang Dinner Pre-Graduation end of this month..bising nampak..sebab tiba-tiba je tema menjadi Twins Theme..macam pelik je..


Aku terus naik ke kelas dan menunggu Miss Int masuk..after 5-10minutes Miss Int pun masuk dan terus bagi evaluation form and individual assignment that have to submit next Friday..Lepastu dia terus bagitaw yang next week have a second quiz that cover chapter Motivation and Stress..huhu..



Ini ulat gonggok..



muke Hani yang tetiba je chiryous.



Tak ada belaja pun hari ni sebab discuss pasal assignment lepastu bising2 sebab icon di bawah yang biasanya diletakkan as a smile icon but icon gamba Miss pulak..haha..nak interframe..memang bising larh tyme tu..



individual assignment kuh!


Bertambah bising sebab Miss tak bagi lagy markah first quiz..Kena tunggu lagy..Agak takut jugak tunggu markah quiz sebab worried the same thing will happen.. tunggu punye tunggu for my turn..akhirnya dipanggil jugak..aku pun mengambil then tengok markah…eh pelik..aku siap patah balik lagy yang aku ingat yang paper tu bukan aku punye..


Ape pasal tinggi pulak ni..salah 5 je…haikk…tengok nama..eyh..name aku…because Im already expected yang aku dapat below than 15 je..


Rezeki kowt..Alhamdulillah..bolehlah..aku buat paper ni walaupun hanyalah quiz sebagai pembakar semangat aku..huhu…



0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template