Saturday, March 6

Hadoo..macam-macam lah!

Story 1

KANAK-KANAK HILANG





Ngaaa..ramay sangat 'kanak-kanak hilang' hahaha~!
Yes...Pilihanraya MPP sudah tiba.. ah, sengal je..satu keje nak pilih-memilih neh..!
Semak je..da arh undi macam kat pilihanraya umum jeh..seb aku belum cukup umur agy..



Kadang-kadang aku tak faham kenapa perlu sangat pilihanraya-pilihanraya ni..Dah undi mana yang kita suke, da dapat keputusan sape yang menang, terus diam macam tu je..aku pun da tak taw ape fungsinye da..sebab tak pernah ada pun aku tengok aktiviti-aktiviti MPP ni penah buat untuk bring benefit untuk semua pelajar.. Macam tu je..

Hemm..entahlah..biarlah..sape2 yang jadi colan2 tu semoga berjayalah yek..
Ape yang penting bukan kerjasama ye, yang penting aku akan vote budak2 course aku je arh..
Yeah..HIDUP OM..ngahahahaha

Ni lagi satu pix yang da aku snap tyme aku menunggu budak Eza dengan Shida...hoh lambat beno mike neh..berpeloh teman nonggunye...



Bila diperhatikan betul-betul, hemmm..korang ade perasan tak..hemmm...
Kaki dan tangan sahaje yang boleh masuk ye..Badan tak boleh..
there is some space between kaki dan tangan..means KAKI TANGAN
uhhh..aku pantang beno bila melihat kesilapan tatabahasa ni..
Bukan ke KAKITANGAN..
hah..kesalahan camni pun aku leh nampak..korang takkan tak nampak..

ade dulu notice board, telah ditampalkan satu announcement dan ada juga senarai namanye..
dan ditulis bukan lah sebagai "DITOLAK" tapi "DIREJECT" owh...
owh my prada...owh my gucci..

bukan mengutuk, cuma membetulkan saje..bukankah tegur antara satu sama lain adalah baik..supaya kita tak leka..jangan pulak bila ditegur kang jadi macam-macam nak saman ke ape..
cuma aku harap nanti kalau ada announcement2 tu biarlah ditulis penuh ayat BM atau BI..okeh..

aku pun bukannye 100% bagus sangat dalam BM atau BI

hui hui...~


Story 2

KEMBAR 4??

Bukan ape..
Sempena OMSA DINNER aka Pre-Graduate nanti, entah tetiba je tema bertukar menjadi TWIN..haaaa...
pening jugak kepala aku nak memikirkannya..mula-mula aku tak faham..lepas tu sedikit demi sedikit aku faham..

Kena cari partner..Tapi entah lah..dalam kes aku ni..nak jadi kembar 4 pulak..macam mane eh..
Nak kena cari baju yang sama keh??

Aku, Amy, Tqa n Yuyu sepakat mo jadi kembar 4 nanti..mula-mula gaduh gak arh sebab nak berebut orang yang sama..iaitu Yuyu, pastuh Yuyu kate..
dierw da ter'terima' aku, Amy n Tqa jadi partner untuk Dinner nanty n pakat-pakat kita jadi kembar 4..n dia jugak yang kate tak yah larh gado-gado kite kan kembar..haha...

Takpe larh..kembar 4 pun kembar 4 larh..da pagi tadi aku dapat taw yang Tqa mo tambah lagy sorang..hah..jadi kembar 5..btol ke tidak aku pun tak pasti sebab aku tak taw sapa kembar ke 5 ituh..ngaaaaa...



0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template