Tuesday, March 9

Pagi Yang Sedang-Sedang..

Salam..

Haih...pagi2 da bukak MUKABUKU aku..da tengok da tade pape, aku bukak pulak blog aku sambil tuh menengok speed level internet aku..haaaa...agak ok jugak..


biase-biase je...tapi semalam punye yang lagy dahsyat tahap gaban..eh jam di atas tu bangang sikit taw..tah ikut jam negara mane tah..padahal aku baru check kurang dari 15minit yang lepas..abaikan saje jam itu...ngaaaa....

ni yang semalam punye dalam pukul 9malam macam tu arh..besenye tyme-tyme macam ni agak bangang sikit..so slow arh kirenye mungkin sebab terlalu ramay yang unline so ia menjadi sesak kot..haha...pandai je.. tapi apa yang aku dapat...jeng jeng jeng...



huihhh...dahsat jugak..terkejut jugak aku tengok sebenarnye..sebab tak penah-penah setinggi ni...lebih daripada levelnye neh..aku punye wimax cume 1.2mbps je.. lebih kurang 0.5mbps..
owh huhu..tapi upload still under 500kbps..huhu..patutlarh semalam aku search itu ini cepat je..gwaibude....

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template