Thursday, March 4

Part Tyme Job..Assignment..Ooo Lala~

Salam..

sengaja aku menghantar entry 2kali..haha..
saje tade keje..so saje nak menceritakan diri yang memang da tak ade crite p0wn..
Last 2 days, Nana ask me a favour wat logo tok ETR diowang..memandangkan aku tengah stok guling-guling tataw nak buat ape.. so aku tolong arh dierw dan group dierw..

tataw arh dierw n group dierw accept ma logo ke tidak..so aku wat la dalam 4 logo..sampai je logo ketiga aku stok blur2 da..tetibe pulak da otak aku jam..tak dapat nak buat da...

masuk logo ke4 aku da stok malas2 daa...da arh...ni je arh yg mampu aku wat..aku terus sent logo2 tu keesokan harinye..


logo 1



logo 2




logo 3




logo 4


Sudah-sudahlah..otak aku da stop sampai kat situ je..da tak mampu nak create ape2 lagi da..
sekarang ni aku tengah fokus assignment OB aku yang baru je mengetuk otak aku neh..
hahaha...
nak buat tajuk ape ek??


kalau aku da stok mereng-mereng..macam nilarh jadinye..haaaa..letak baju kat atas kepala...

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template