Monday, March 8

PC aku yang tiba2 je..

Harap maaf tak ade gambanye..Ngaaaa..~

Hari ini tetiba je PC aku buat hal..bukan meletup..tetiba je aku tertera yang aku kena re-install sebab ade hrdware or softwre dlm pc aku tuh wat hal..
cwak gak arh...otak aku blur tyme tuh..

Aku mesej ngan akak aku, faris ada tak cd Windows 7 keh..yang faris kate ade joe..sebab joe punye..
akak aku cakap pulak cube check kat laci dierw...

Haha..sengal btol laci dierw..bersepah cd sane-sini..celah mane aku nak cari..aku korek-korak arh sampai da abeh cd kat dalam laci dierw tuh...haihh..tade plak..bising aku..

Seb bek dierw cakap balek kang dierw nak cari...lepas tu terus bagi ngan aku ader arh gak kene lecture pasal bukak bersepah2 pegi kuarkan sume cd nak buat ape..buduh..

haha..aku tolong cakapkan aje ape yang dierw cakap..hehe

agak bangang jugak arh aku..sebab aku on dulu baru masuk dvd windows tu mane boleh makan..kena bising lagy ngan akak aku..bunguk yang ko on dulu buat ape..ko on dulu, masuk cd lepastu ko off then on lah balek..babun..

haha..itulah panggilan aku daripada akak aku yang sengal itu...aku pun panggil dierw papun jugak ape...haha...

then aku buatlah..at last..boleh jugak on then aku trus tekan repair my windows..lepas restart then aku kuarkan balek dvd tu dan sekarang sudah okeh seperti byase..hahaha..

Agak cuak gak tyme tak okeh tadi..macam nak anta pc aku ni pegi kedai je...seb bek akak aku ade..hehehe...

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template