Monday, August 2

Lagu Favwet saye mase di NS Miri..




Beri pada ku sedikit waktu
Untuk aku mengenali isi hatimu

Yang selama ini kuidamkan
Di kamar impianku pernah bersua

Sewaktu bila berdua dahulu
Aku berjanji padamu
Tiada akanku abaikan
Kasih kau beri padaku
Aku terlupa
Sumpah setia..
Huuu...

Kau tahu aku hanya insan biasa
Seringkali aku terlupa
Tapi tiada aku abai kasihmu

Sewaktu dahulu aku berjanji padamu
Tiada akanku abaikan kasih
Kau beri sewaktu
Bila berdua dahulu
Aku berjanji padamu
Tiada akanku abaikan kasih
Kau beri padaku...

Beri pada sedikit waktu
Untuk aku mengenali
Isi hatimu...


*Bagi aku, lagu ni memang besh, bagi memori betul~!
Sebab lagu inilah aku selalu nyanyi tak kira tempat, time kelas CB sampailah hari2 terakhir aku berada di sana.
Lagu ni memang bagi kesan kat aku, lagu ni lah jugak aku tuleh kat dalam buku nota yang sangat berharge itu yang telahpun ilang..
sedih..sedih.. manelah pergi buku kaler biru yang berlogokan NS itu..

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template