Monday, August 2

NI lagi satu lagu favwet saye mase since scndry...




Seringkali hati bertanya
Tiap saat kita bersama
Sampai bilakah harusku memendam rasa
Tak pernah ku merasai
Bibir terkunci
Jiwa bergelora rasa tak percaya
Adakah ku bermimpi?
Mimpi di siang hari

Dirimu telah lama kunantikan
Wajah yang bermain di mimpi-mimpiku
Hidupku kini bagaikan penjara
Tanpamu di sisi tak bermakna
Ooohh...

Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai harapanku
Selamanya dirimu tetap ku sanjungi

Dirimu telah lama kunantikan
Tanpamu di sisi tak bermakna...
Ooohhh...

Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai harapanku
Selamanya dirimu tetap kusanjungi
Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai harapanku
Selamanya dirimu tetap kusanjungi
Haa...haaa..
Mungkinkah..
Mungkinkah terjadi
Mungkinkah kau milikku


*fevwet dari tyme aku secondary sampaila sekarang..
penah aku bawak buku ciklet-ciklet (dulu belom ciklet-ciklet lagy) dak kompeni aku pinjam, semate-mate nak lirik lagu ni..lagu ni jugak aku conteng2 mane2 kat dalam buku nota special made in NS itu..

0 comments:

 
|Saye,Dia,Mereka,Semua| Blogger Template by Ipietoon Blogger Template